Pinkpop 2014, Here We Come!

Banner

Zaterdagochtend 15 maart om 10:00 uur ging de Pinkpop kaartverkoop van start. Met een line up waar The Rolling Stones bij staan, ging die kaartverkoop uiteraard mega snel! Na een enorme drama ochtend en twee uur in de kou te hebben gewacht kon ik het dan ook eindelijk zeggen: Pinkpop 2014, ik ben erbij!

Zaterdag 7 juni 2014 is het weer zo ver, Pinkpop 2014! Ik ben er al twee keer eerder geweest, in 2011 en in 2013. Allebei de keren maar één dag, omdat één van mijn favoriete bands daar kwam optreden. Ooit wil ik nog wel een weekend er heen en de sfeer van de camping mee te maken, maar dit jaar nog niet, nee dit jaar ga ik weer een dagje. Met een perfecte line up waarin onder andere The Rolling Stones, John Mayer, Bastille en voor mij een hoogtepunt HAIM! Daar moet ik bij zijn natuurlijk! Het was ontzettend druk bij de Plato, waar je kaartjes kon kopen, maar ze hadden het hier perfect geregeld. Iedereen kreeg een nummer, er gingen lijsten rond voor dag en weekendkaarten waarop je, je naam en het aantal kaarten moest zetten, dit werd bij elkaar opgeteld en gelijk om tien uur begon de printer alle kaarten uit te printen. Na heel lang in spanning te hebben gewacht had ik dan eindelijk tegen kwart over elf mijn Pinkpop kaartje in handen. Mijn bestie Reina heeft uiteindelijk ook nog een dagkaart kunnen bemachtigen en zo is Pinkpop 2014 voor ons allebei alweer een feit!

2014

Nu lijkt juni nog een tijdje te duren, maar geloof me de tijd vliegt voorbij! De bungalows zijn geboekt op een vakantiepark in de buurt van Landgraaf, waar Pinkpop plaats vind, de tickets zijn in the pocket en nu kan de voorpret beginnen. Oude Pinkpop herinneringen ophalen, alle foto’s nog eens terug bekijken, outfits kiezen (om vervolgens toch niet het perfecte festival proof outfit te hebben en als excuus dus moet gaan shoppen hahah) en een schema maken zodra de tijden van alle optredens bekend zijn zodat je al je favoriete bands kan zien en niets hoeft te missen. Ik vind de voorpret al minstens zo leuk hahah! :) En om alvast in de sfeer te komen heb ik hier een paar hoogtepunten van mijn vorige Pinkpop ervaringen!

2011:

2011 1
2011 2
2011 3
2011 4
2011 5

2013:

2013 1
2013 2
2013 3
2013 4
2013 5

Ik heb er zin in! :)
Voor meer informatie kijk op de Pinkpop site.

xox
Anneleen

Een gedachte over “Pinkpop 2014, Here We Come!

Geef een reactie

