My Alphabet Tag

Banner

Vroeger vond ik het altijd al leuk om vragenlijstjes in te vullen, vooral de ABC vragenlijstjes. Vandaag heb ik ook een soort ABC vragenlijstje voor jullie, om mij (weer) wat beter te leren kennen.

Age: Ik ben 22 jaar oud en pff ik vind het al zo oud klinken hahah. Ik voel me nog helemaal niet 22, eerder jonger. Mensen schatten mij ook vaak jonger dan ik daadwerkelijk ben. Eind dit jaar word ik alweer 23…
Best friend: Without a doubt, Reina! Ik ken Reina nu ongeveer twee jaar, dat klinkt misschien niet zo heel lang maar in die twee jaar hebben we al heel veel dingen meegemaakt en beleefd. Ik kan het met haar over werkelijk waar alles hebben en ze steunt me altijd. het klinkt misschien heel cliché maar ik ben zo enorm blij dat ik haar heb leren kennen, want zonder haar was ik nooit zo ver gekomen als waar ik nu ben.
Chore you hate: Mijn kamer opruimen, verschrikkelijk! Ik ben een ster in het uitstellen van dat en uiteindelijk is het zo erg dat ik continue over kleding bergen en tassen struikel.
Dreamhouse:
Een grachtenpand in Amsterdam! Het liefst met de woonkamer boven zodat als je in de kamer zit je uitkijkt over de gracht. Ik zou het interieur basic houden met veel gebroken wit en grijze muren en het dan met aqua blauwe accessoires op vrolijken. Ook zou ik voor de sfeer van die “fairy lights” ophangen zodat het een heel schattig en sprookjesachtig effect krijgt. Oh en vergeet vooral een schommel of een hangmat niet!

1

Essential start of your day: Het eerste wat ik ’s ochtends doe is mijn Twitter, Facebook, Instagram en mail checken.
Favorite color: Aqua blauw is al jaren mijn lievelingskleur.
Gold or silver: Zilver. Ik vind goud ook mooi maar qua sieraden kies ik bijna altijd voor zilver.
Height: Ongeveer 1.73
Instruments I play: Ik speel gitaar, basgitaar en drum. Jarenlang heb ik gitaarles gehad, wat ik helemaal geweldig vond. We mochten elke maand een ander nummer kiezen om te leren en aan het einde van het jaar mochten we met een van die nummers optreden, inclusief zang! Basgitaar en drum heb ik mezelf voor al aangeleerd.
Job title: Grafische vormgever.
Kids: Het lijkt me heel leuk om twee kindjes te hebben, maar nu nog niet.

2

Life is incomplete without: Muziek! Ik zou echt gewoon niet zonder muziek kunnen.
Music that you always listen to: Mijn muzieksmaak is heel verschillend maar bestaat vooral uit pop en rock.
Nickname: Ik heb niet echt een bepaalde nickname. Mijn bestie noemt me vaak pop of popje, mijn ouders en kennissen noemen me vaak een aapje omdat ik overal op klim en klauter en soms echt enorm druk kan zijn en ik word altijd Anne genoemd, als afkorting van mijn echte naam Anneleen, maar of dit echt nicknames zijn… Njeh.
Overnight hospital stays: Nog nooit, gelukkig. Op de een of andere manier word ik altijd al panisch bij de gedachte dat ik misschien ooit naar het ziekenhuis moet. Ik vind het gewoon echt eng.
Phobias or fears: Mijn grootste angst is de zee en alles wat daar in leeft op een enkele uitzondering na (lees: schildpadden en nemo visjes). Ik heb echt een enorme angst voor octopussen, walvissen, haaien en bijna alle andere vissen die in de zee leven. Ik heb altijd al een enorme en vooral levendige fantasie gehad en toen ik een jaar of vijf was zat ik op zwemles. Toen ik eindelijk naar het diepe bad mocht sloeg de paniek toe want ik beeldde me altijd in dat daar uit de waterfiltering haaien kwamen zodra je in het water was. Op de bodem lagen in mijn fantasie enorme octopussen en ga zo maar door. Ik heb verschillende documentaires gezien over haaien en octopussen maar daardoor is mijn angst alleen maar groter geworden, zelfs zo erg dat ik echt niet meer de zee in ga en na al die jaren nog steeds met moeite in het diepe bad van een zwembad ga.
Quote from a movie: “It is said some lives are linked across time connected by an ancient calling that echoes through the ages, destiny.” – Prince Of Persia The Sands Of Time
Reason to smile: Alle leuke dingen die gepland staan zoals concerten, festivals en shopsessies. Ik vind het altijd leuk om ergens naar toe te leven.
Siblings: Nope, ik heb geen broertjes en/of zusjes helaas.
Time you wake up: Als ik naar school moet om 8 uur/half 9, als ik naar stage moet om 7 uur en in het weekend heb ik geen bepaalde tijd waarop ik wakker word, dat verschilt van 9 tot aan 1 uur hahah. Ik ben absoluut geen ochtendmens, maar als ik eenmaal mijn wekker hoor probeer ik wel gelijk uit bed te gaan.
Unique: Iets wat uniek aan mij is, is dat ik een duidelijke eigen stijl heb en me niet zo op een bepaalde stijl richt. Ik vind het juist leuk om te spelen met verschillende stijlen waardoor het echt mijn eigen stijl word. Ik denk dat het ook een beetje bij mijn creativiteit hoort.
Very important date this year: Ik kan hier nog geen vaste datum voor geven, maar een belangrijke datum dit jaar wordt de datum dat ik eindelijk mijn diploma ‘grafische vormgever’ haal.
Worst habit: Ik ben enorm koppig en tegenstrijdig. Ook kan ik heel slecht tegen onverwachtse veranderingen, ik raak er vaak een beetje in paniek van en word dan heel chagrijnig als ik snel moet omschakelen.
X-ray’s you’ve had done: Nog nooit gehad.
Yummy food you make: Pannekoeken!
Zoo animal: Aapjes, grizzly beren en wasbeertjes zijn mijn drie favoriete dierentuin dieren.

3

Hopelijk vonden jullie deze tag leuk! :)

xox
Anneleen

Geef een reactie

