Lipstick Stash

Banner

Vandaag laat ik jullie mijn lipstick stash zien. In mijn stash zitten budget merken maar ook een paar die wat duurder zijn. Mijn lipstick stash mag dan wel niet zo groot zijn, toch zitten er echt prachtige exemplaartjes tussen! :)

Ik heb het afgelopen half jaar echt een lipstick verslaving gekregen. In een half jaar kocht ik zes lipsticks! Voor mijn doen is dat echt belachelijk veel want ik had al een lipstick die ik nooit gebruikte. Ik durfde het niet goed en was bang voor de reacties van anderen, maar sinds een half jaar is mijn liefde voor lipstick groter en groter geworden en draag ik bijna elke dag wel een lipstick. Tijd dus voor een kleine lipstick stash vond ik!

L’Oreal Paris Color Riche ‘303 Rose Tendre’
Deze lipstick was mijn tweede lipstick die ik kocht. Het is een hele mooie natuurlijke lichtroze kleur en voelt super zacht aan op je lippen. Ik gebruik deze lipstick ook vaak voor een basis en ga er dan met een andere kleur overheen, zo worden de fellere lipsticks net iets zachter en meer draagbaar.
€ 14,99

1

MAC Frost Lipstick ‘Bombshell’
Mijn allereerste MAC lipstick, wat was ik blij met deze lipstick toen ik hem kocht! In de MAC store viel mijn oog gelijk op deze kleur en na heel veel andere kleurtjes getest te hebben bleef ik elke keer terug komen op deze. Dit moest hem worden dus! Het is een hele mooie roze kleur met kleine gouden shimmers er in verwerkt. Ook deze lipstick voelt super zacht aan op je lippen en geeft een hele mooie kleur. Dit is zeker één van mijn favorieten!
€ 18,00

2

Catrice Ultimate Colour ‘300 Kiss Me If You Can’
Dit is mijn andere favoriete lipstick. Het is een vrij nieuwe lipstick van de lente/zomer collectie van Catrice. Deze kleur lijkt heel veel op mijn lipstick van MAC, alleen zitten hier in plaats van gouden juist zilveren shimmers in. De kleur is in ieder geval super mooi en ook deze lipstick voelt weer zacht aan op je lippen. Wat ik ook fijn vind aan deze lipstick is dat de geur echt heerlijk is, geen typische lipstick geur maar het doet me aan zoete cupcakes denken. Deze lipstick is inmiddels mijn meest gebruikte lipstick van de afgelopen maand!
€ 3,99

3

P2 Pure Color Lipstick ‘105 Bondi Beach’
Toen ik deze lipstick zag was ik direct verkocht. De kleur was zo mooi, de swatches waren mooi, deze moest ik hebben! Helaas vond ik hem in het normale gebruik erg tegenvallen. De lipstick smeert niet fijn en gaat heel stroef, de vorm van de lipstick vind ik niet fijn en de kleur… Het is alles behalve hoe ik hem geswatched had op mijn hand. Op mijn lippen komt die heel dof over. Ik vind deze lipstick dus ook niet mooi en gebruik hem bijna niet.
€ 1,95

4

Catrice Ultimate Colour ‘140 Pinker-bell’
Dit is een perfect voorbeeld van een lipstick die ik niet zo snel durf te dragen, maar ik hem wel wil hebben omdat het zo’n prachtige kleur is! Het is felroze fuchsia met allemaal shimmers. Ik heb deze lipstick nog niet veel gedragen maar ik ben wel van plan om deze in de zomer vaker erbij te pakken, want ik denk dat dit een hele leuke kleur is voor in de zomer.
€ 3,99

5

Rimmel London Moisture Renew Lipstick ‘320 Funtime Fuchsia’
Dit was dan echt mijn allereerste echte lipstick. Ver onderschat want ik heb hem bijna nooit gebruikt. Laatst was ik mijn lipsticks aan het bekijken en probeerde deze weer uit. Altijd vond ik hem te fel en de aanwezig, echt knallend gewoon. Maar niets bleek minder waar toen ik hem na een jaar weer uit de kast toverde en hem op deed. Ik snapte opeens niet meer waarom ik deze nooit had gebruikt… De kleur was helemaal niet zo knallend en fel, nee juist een beetje “berry” achtig! Ik heb hem zeker herontdekt en vind dit een hele mooie kleur voor het najaar. Helaas vind ik de lipsticks van Rimmel London wel altijd heel erg stinken. Ze hebben een walm van typische lipstick geur over ze heen waardoor ik al snel afhaak.
€ 9,99

6

Be Creative Make Up Intense Lipstick ‘014 Rebel’
En dan als allerlaatste een niet roze lipstick maar juist een rode! Voor mijn verjaardag kreeg ik een ICI Paris XL kortingskaart omdat ik een privilege pas heb. Dit keer besloot ik niet voor een parfum te gaan maar voor een lipstick. Ik wou een lipstick kleur die ik nog niet had. Na heel veel swatches en rond gekeken te hebben kwam ik uit op deze lipstick. Het is een hele mooie rode kleur, lekker opvallend maar niet té. Zelf moest ik heel erg wennen aan deze kleur, maar ik vind het echt een prachtige lipstick die ik zeker vaker moet dragen. Deze lipstick heeft een hele goede pigmentatie en blijft super lang zitten!
€ 14,43

7

xox
Anneleen

Geef een reactie

