Een Middagje Amsterdam…

Banner 2

Afgelopen weekend was een top weekend! Mijn bestie Reina kwam logeren, we gingen zondag samen naar Amsterdam om een mini shopsessie te doen en een optreden van Jesse te zien en het was natuurlijk super mooi weer!

Zondag 9 maart was een super leuke dag met vooral heel veel awkward moments hihih! :) Reina en ik werden om twee uur gedropt in Amsterdam door mijn ouders, die zelf door gingen naar het strand. We zijn even wezen shoppen in de buurt van de Dam aangezien we anderhalf uur later alweer ergens anders heen zouden gaan. Ik had een paar dagen daarvoor al op de River Island site gekeken en vond een heel leuk T-shirt. Met heel veel hoop liepen we de River Island winkel in en het eerste shirt wat ik per ongeluk pakte was het shirt die ik op de site had gezien, meant to be laten we maar zeggen hahah! Ofcourse heb ik het T-shirt gelijk gekocht en zijn we verder gegaan. Na de Bijenkorf, H&M, River Island en Urban Outfitters zijn we terug naar de Dam gelopen en hebben ergens wat gegeten. Daarna namen we de tram want we zouden naar een optreden van Jesse gaan.

Zoals sommige van jullie weten is mijn favoriete bandje Valerius. Jesse is de zanger van Valerius en moest dit keer alleen met een andere band optreden. Jesse speelde allemaal Valerius nummers, die wij natuurlijk allang kende, maar dan met een andere band. Heel apart om het zo eens te horen maar het klonk echt goed! :)

Na afloop hebben we nog een tijdje buiten bij het café gepraat en heb ik een polaroid met Jesse kunnen krijgen. Na heel wat vertraging kwamen mijn ouders ons ophalen. Reina ging helaas die avond alweer naar huis aangezien zij de volgende dag moest werken en ik naar school moest, maar dit is zeker voor herhaling vatbaar! :)

xox
Anneleen

Een gedachte over “Een Middagje Amsterdam…

Geef een reactie

