Beach Day

Processed with VSCOcam with t1 preset

Omdat ik deze week een weekje vrij had van school en stage besloot ik om woensdag 5 maart samen met mijn bestie Reina naar Scheveningen te gaan. Het was die dag gelukkig super mooi weer en helemaal niet koud, perfect dus!

We kwamen rond half vier aan in Scheveningen en zijn eerst even de boulevard over gelopen. Daarna zijn we bij Simonis kibbeling wezen eten, echt best kibbeling ever, om vervolgens het strand op te gaan. Het was helemaal niet zo druk ondanks dat het woensdagmiddag was. Het waaide bijna niet en de zon scheen fel waardoor het een fijne temperatuur was. Natuurlijk had ik mijn polaroid camera mee en heb daar wat mee gespeeld. Rond half zes nam ik de trein terug naar huis. Het was misschien maar een kort middagje, maar het was zeker wel de moeite waard. Ik vond het heerlijk om weer eens even op het strand te zijn en gewoon lekker rond te lopen, te praten en vooral veel lol te hebben met Reina. :)

1

3

3

xox
Anneleen

Geef een reactie

