Shoplog: Sleek & Barry M

Banner 2

Vandaag heb ik een mini shoplog voor jullie. Ik had afgelopen zaterdag op The Make Up Spot een kleine bestelling geplaatst, omdat ik een persoonlijk doel heb behaald en ik me daarvoor wou belonen. Daarom heb ik mijn aller eerste Sleek oogschaduw palette en mijn aller eerste Barry M nagellakje uitgezocht. :)

Allereerst begin ik met het Barry M nagellakje. Ik kende dit merk al wel want ik zag ze regelmatig in de River Island staan, maar ik had er nog nooit eentje gekocht omdat ik vaak niet zulke leuke kleuren zag. Toen ik een tijdje op het internet zocht naar deze nagellakjes kwam ik uit op de ‘Gelly Hi-Shine Nail Paint’ in de kleur ‘Dragonfruit’. Ik was gelijk verkocht en had hem gelijk op mijn lijstje gezet. Na een week erover na gedacht te hebben heb ik de knoop doorgehakt en hem besteld. Het is een hele mooie licht roze kleur waar ik de laatste tijd echt dol op ben! :)

Nagellak1   Nagellak2

Dan het Sleek iDivine palette. Ik heb gekozen voor het ‘Au Natural Palette’ van Sleek. Deze had ik al een half jaar lang op het oog en nu vond ik dat ik hem verdiende en heb hem dus ook gelijk besteld met het Barry M nagellakje. Ik hoor allemaal goede verhalen over de Sleek palettes dus ik ben heel benieuwd naar dit palette! Dit palette bevat twaalf mooie naturel kleuren en toen ik hem voor het eerst opende was ik gelijk verliefd! Wauw, wat een mooie kleurtjes! Ook vind ik het palette zelf een hele mooie uitstraling hebben.

Sleek Palette 2   Sleek Palette 1

Nog even een close up van de kleuren uit het palette. :)

Bovenste rij: Nougat // Nubuck // Cappuccino // Honeycomb // Toast // Tape
Onderste rij: Conker // Moss // Bark // Mineral Earth // Regal // Noir

Kleuren 2

Ik heb deze dingen gekocht op de webshop van ‘The Make Up Spot‘. Als je op een werkdag voor 16:00 uur besteld wordt het dezelfde dag nog verzonden. Ik had mijn bestelling binnen twee werkdagen in huis.

Barry M ‘Dragonfruit’ nagellakje: € 5,45
Sleek iDivine Au Natural palette: € 9,25
Verzendkosten: € 3,95

xox
Anneleen

Geef een reactie

