HAIM @ Paradiso

Banner

In november was ik jarig en kreeg ik van mijn bestie Reina een ticket voor het concert van HAIM! Ik was natuurlijk super blij want HAIM is één van mijn favoriete bandjes. Na vier maanden wachten was het gisteravond dan eindelijk zo ver… De dag van het HAIM concert!

Reina en ik hadden om half zes ’s avonds afgesproken op het centraal station in Amsterdam. Daar zijn we eerst wat wezen eten en tegen kwart over zes namen we de tram richting het Leidseplein. Tegen half zeven kwamen we aan in Paradiso en tot onze grote verbazing stond er nog helemaal geen lange rij. We stonden een half uur bij de trap te wachten tot om zeven uur eindelijk de deuren open gingen. Er was inmiddels nog steeds geen rij, terwijl het wel uitverkocht was. Wij waren snel binnen en zijn gelijk naar de merch stand gelopen waar we allebei een HAIM totebag hadden gekocht. Na even in de zaal rond gekeken te hebben voor een goed plekje besloten we naar het balkon te gaan waar we op de eerste rij zaten en perfect zicht hadden op het podium. Om kwart voor acht begon het voorprogramma: Jungle. Ik kende ze nog niet, maar hoe langer ze speelden hoe fijner ik de muziek vond. Na een pauze kwam om kwart voor negen dan eindelijk HAIM op het podium. Het was echt een super gave show en live zijn ze nog beter dan op het album! Ik ben alleen nog maar meer fan geworden hihih! :) Ze speelden bijna al mijn favoriete nummers en ze deden zelfs een cover van Beyonce’s ‘XO’ waarbij Danielle ging drummen. Na de show zijn we naar buiten gegaan en hebben we een uur bij de artiesten uitgang gewacht, maar helaas HAIM kwam maar niet. Ondertussen was het mega koud aan het worden en waren we allebei een beetje moe aan het worden dus besloten we maar naar huis te gaan. Rond kwart voor één ’s nachts was ik weer thuis. Het is jammer dat we ze niet hebben kunnen ontmoeten, maar het concert zelf was al zo gaaf dat het mij niet echt uitmaakt. Ik kan niet wachten tot ze weer een keer in Nederland komen! :)

1

2

3

4

5

En iedereen die HAIM nog niet kent moet ze zeker even checken!
Dit is mijn favoriete nummer van ze; ‘Don’t Save Me’.

xox
Anneleen

Een gedachte over “HAIM @ Paradiso

Geef een reactie

