Maybelline Baby Lips

Babylips

Jullie kennen ze vast allemaal al, de Maybelline Baby Lips! Ik gebruik ze sinds augustus en ben er helemaal fan van. Ik heb alle vijf de kleurtjes die in Nederlaand verkrijgbaar zijn en één variant die in Nederland niet te koop is en ik vind ze ideaal!

De Maybelline Baby Lips zijn mega goede lippenbalsems. Ze verzorgen je lippen goed en doen ook echt wat er beloofd word. Sommige hebben een kleurtje, andere zijn transparant, maar ik vind ze stuk voor stuk fijn. Ik wissel ze vaak af en gebruik ze in allemaal verschillende situaties.

Pink Punch
Ik was heel nieuwsgierig naar de Pink Punch. Hij ruikt heerlijk tropisch en zoet en heeft een lichtroze tint als je hem draagt. Ik heb deze variant in de zomer vaak gebruikt en vind het dan ook echt een zomer lippenbalsem.

Pink Punch

Cherry Me
Cherry Me ruikt naar die kersensnoepjes van Haribo. Mierzoet maar oh zo lekker! Hij heeft een rode tint die niet heel fel op je lippen is, het geeft eerder een soort rood glansje op je lippen. Ik gebruik deze eigenlijk veel te weinig, misschien komt dat ook omdat ik dit ook weer een typische zomer lippenbalsem vind. In ieder geval ga ik deze in de zomer veel meer dragen!

Cherry Me

Intense Care
De gele variant van de Baby Lips lijn is de Intense Care, dit is ook gelijk mijn meest gebruikte Baby Lips. Het is een transparante lippenbalsem die ruikt naar amandelen met een kleine kersen twist. Ik heb deze het hele najaar afgewisseld met de ‘Hydrate’ Baby Lips en ik vind dat deze echt zijn werk doet. Hij herstelt je lippen van schrale lippen door de kou en velletjes.

Intense Care

Mint Fresh
Deze Baby Lips heeft een frisse groene uitstraling. Hij ruikt ook erg fris naar een doosje pepermuntjes. Ik moet zeggen dat ik aan het begin deze variant helemaal niet lekker vond, maar hoe langer ik hem gebruik hoe meer ik aan de geur wen. Ik gebruik deze vooral als ik verkouden of ziek ben omdat de frisse munt geur gelijk je neus weer een beetje openmaakt als je snotverkouden bent.

Mint Fresh

Hydrate
Hydrate is ook één van mijn meest gebruikte Baby Lips. Deze versie heeft een frisse citroen geur met een vleugje basilicum er door heen. Hij zorgt ervoor dat je droge lippen weer herstellen. Perfect voor in het najaar!

Hydrate

Peach Kiss
En dan tot slot de Peach Kiss! Wat kan ik zeggen, zoals de naam al doet vermoeden heeft deze Baby Lips een heerlijke perzik geur. De kleur is een beetje koraal met superkleine shimmers erin, maar als je hem op je lippen smeert zie je niets meer van het koraal kleurtje. Daar in tegen geeft deze variant wel een enorm mooie gloss af! Dit is by far mijn favoriet! :)

Peach Kiss

Pink Punch, Cherry Me, Intense Care, Mint Fresh en Hydrate zijn allemaal in Nederland te koop bij Kruidvat, Trekpleister, Etos en DA. Ze kosten ongeveer € 3,50 per stuk.
(Dit kan verschillen per winkel).

Peach Kiss is in Duitsland verkrijgbaar bij DM en in de meeste grotere supermarkten. Hier kosten Baby Lips vaak minder. Ik heb € 2,50 voor deze Baby Lips moeten betalen.

xox
Anneleen

3 gedachtes over “Maybelline Baby Lips

  1. Ik heb de intense care, mint fresh, pink punch en sinds vandaag peach kiss. De peach kiss heb ik vandaag bij de etos in amsterdam gekocht. Ben erg blij met me baby lips. Vanaf maandag is er een aanbieding bij etos. Alle baby lips 2,49 per stuk.

Geef een reactie

