Instagram Tag

Instagram

Vandaag heb ik weer een tag voor jullie. Dit keer heb ik gekozen voor de Instagram tag aangezien ik best wel verslaafd ben aan Instagram. Ik ben al sinds 2012 actief op Instagram en het is samen met Twitter en Facebook mijn meest gebruikte app op mijn iPod en telefoon. Kijk je mee?

Wat is je Instagram gebruikersnaam en waarom?
Mijn Instagram gebruikersnaam is ANNExROCKT, omdat dit een hele lange tijd is dit mijn gebruikersnaam bij bijna elke site waar ik geregistreerd was geweest. Ik was 15/16 toen ik die naam verzon, ik heb geen idee meer hoe ik er op kwam maar ik zat vol op in mijn rock/metal periode dus waarschijnlijk vond ik het “stoer” genoeg klinken.

Hoeveel foto’s post je gemiddeld?
Dat verschilt nog al per week en gebeurtenissen. De ene week doe ik meer dingen dan de andere week maar over het algemeen denk ik dat ik tegen de 5 á 6 foto’s per week zit.

Laat je favoriete Instagram foto zien.
Oef dat is een moeilijke vraag. Na heel lang zoeken door mijn hele Instagram account heb ik dan toch eindelijk een foto kunnen kiezen. Dit is een foto van mijn bestie Reina en mij op Pinkpop afgelopen juni. Dit was Reina haar allereerste keer op een festival zoals Pinkpop en mijn tweede keer. Het was super mooi weer de hele dag en hebben gave optredens mee gemaakt van 30 Seconds To Mars, Phoenix, Ellie Goulding, Kings Of Leon, Fun., The Opposites en Passenger. Ook hadden we hier een signeersessie van 30 Seconds To Mars meegemaakt! Toen deze foto gemaakt werd zaten we net in het gras van Phoenix te genieten en elke keer als ik deze foto zie word ik weer helemaal blij en voel ik de sfeer die daar hing weer helemaal opnieuw, daarom heb ik deze foto gekozen tot mijn favoriete foto. :)

Meest Favoriete Foto

Laat de Instagram foto zien met de meeste likes.
Deze foto kreeg ruim 81 likes en is daarmee de foto met de meeste likes. Ik zit hier op mijn bed in mijn favoriete boyfriend jeans van de River Island en mijn favoriete aztec sokken van de H&M het boek ‘Love & Misadventure’ van Lang Leav te lezen.

Meeste Likes Foto

Welke apps gebruik je in combinatie met Instagram?
Ik gebruik vrijwel altijd ‘VSCO cam’ voor de extra effectjes. Hiermee kan je de contrasten goed bepalen en kan allerlei gave effectjes en filters over je foto’s gooien waardoor je foto nog meer “sfeer” krijgt. Ook gebruik ik vaak ‘Squaready’ als ik staande of liggende foto wil posten in plaats van een vierkantje.

Welke celebrities volg je?
Ik volg ofcourse de bandleden van mijn favoriete bands, maar om hun nou echt celebrities te noemen, nee. Het zijn er ook teveel om ze allemaal hier op te noemen daarom heb ik een paar echte celebrities die ik volg uitgekozen: Ashley Benson, Cara Delevingne, Tyler Blackburn, Doutzen Kroes en  Kat Von D.

Welk Instagram filter gebruik je het meest?
Ik heb twee favoriete filters die ik dan ook geregeld gebruik, dit zijn ‘Rise’ en ‘Valencia’.

Welke hashtags gebruik je het meest?
Ik denk dat ik me wel schuldig kan maken aan het feit dat mijn meest gebruikte tag waarschijnlijk #selfie is. Het verschilt over het algemeen enorm wat ik voor foto post, maar als ik kijk naar het “overall” plaatje dan zou dat toch ‘selfie’ zijn.

Laat je laatste Instavideo zien.
Ik heb geen Instavideo’s op mijn Instagram. Ik kies hier bewust voor omdat ik al die filmpjes op Instagram niet zo nodig vind. Tuurlijk is het soms leuk om ze te zien maar vaak duurt het laden van die filmpjes best lang op mijn iPod.

Welke dierenaccounts volg je?
Het enige dierenaccount dat ik volg is siem_en_manis, juist ja, de katten van Mascha van Beautygloss en haar vriend Gregor. Ik vind dit zulke leuke katten, echt schatjes!

Welke bedrijven volg je?
Ik volg best wel veel bedrijven, hierbij mijn vijf leukste: Starbucks, Hollister, Brandy & Melville, Fashionology en iDance.

Heb je veel familieleden op Instagram?
Niet zo veel gelukkig. Ik heb alleen een neef die op Instagram zit voor zo ver ik weet. Het klinkt misschien raar maar ik vind het nooit zo leuk om mijn familie overal op te volgen. Ik heb ze wel op Facebook maar verder hoef ik ze niet zo zeer op een van de social networks te hebben.

Wil je mijn foto’s ook in jou Instagram timeline zien?
Klik dan hier en volg me! :)

xox
Anneleen

Geef een reactie

