Catrice Lente/Zomer Collectie

Catrice

Mensen die mij volgen op Twitter weten dat ik enorm enthousiast ben over de lente/zomer collectie van Catrice. Ik kon niet wachten tot het in de winkels zou komen te liggen en nu na ruim twee maanden wachten is het eindelijk zo ver, de lente/zomer collectie van Catrice is in de winkels!

Afgelopen woensdag in mijn pauze van stage was ik snel naar Kruidvat geweest, in de hoop dat de nieuwe Catrice collectie hier al lag. Helaas bij de eerste Kruidvat was dit niet het geval en was er nog volop sale bij het Catrice schap. Met wat minder hoop ben ik naar de andere Kruidvat gelopen die verder op in de stad zat. Tot mijn verbazing was dit schap al wel omgebouwd en lagen alle samples van de nieuwe producten er al. Helaas lagen de echte producten hier nog niet. De volgende dag besloot ik toch nog een keer een gok te wagen en ik kreeg een enorme glimlach op mijn gezicht toen ik het hele omgebouwde schap gevuld zag. :)

Ik had mijn oog op de twee roze varianten van de Crushed Crystals nagellak. Helaas vond ik nummer 03 ‘Shooting Star’ erg tegenvallen in het echt dus die had ik al weer snel terug gezet. Ik heb gekozen voor de lichtroze nagellak in nummer 06 ‘Call Me Prinses’ en de grijs/zilveren nagellak in nummer 05 ‘Stardust’. De Crushed Crystals nagellakjes zijn nagellakjes met een 3D-effect. De fijne kristallen geven een bijzondere structuur wanneer het is opgedroogd, een soort sand effect maar dan nog net iets mooier.

Nagellak1   Nagellak2

Ook had ik mijn oog op een nieuwe lipstick. Toen ik deze zag bij de aangekondigde collectie op de website was ik gelijk verliefd, deze moest ik hebben! Dit is een lichtroze lipstick met kleine glittertjes erin verwerkt uit de Ultimate Colour lijn in nummer 300 ‘Kiss Me If You Can’. Toen ik hem in het echt zag werd ik alleen maar verliefder op de kleur, deze is dus uiteraard ook meegegaan! :) Het is een hele subtiele kleur als je hem draagt en het geeft een super mooi effect door de shimmers.

Lipstick1   Lipstick2

Ook had ik het ‘Absolute Bright Eyeshadow Palette’ op het oog, maar deze vond ik in de winkel toch een beetje tegenvallen. Ik heb het ‘Absolute Nude Eyeshadow Palette’ van Catrice al en die vind ik toch heel wat mooier dan de ‘Absolute Bright Eyeshadow Palette’. De kleuren vond ik een beetje faal en niet zo “bright” als de naam je doet vermoeden. Verder ben ik nog heel erg benieuwd naar de primers van Catrice. Ik wou heel graag de witte ‘Prime And Fine Pore Refining And Anti-Shine Base’ kopen maar deze lag helaas als enige van de hele collectie nog niet in het schap. Wel de groene ‘Prime And Fine Anti-Red Base’ maar ik ben meer benieuwd naar de witte versie.

Catrice is verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister.
Crushed Crystals nagellakjes: €3,39 per stuk
Ultimate Colour lipstick: €3,99 per stuk

xox
Anneleen

Een gedachte over “Catrice Lente/Zomer Collectie

Geef een reactie

