Yankee Candle

Yankee Candle1

Ik ben echt gek op geurkaarsen, vooral zoete en frisse fruitgeuren. Ik heb dan ook een hele verzameling aan geurkaarsen op mijn kamer staan. Van waxinelichtjes van de Ikea tot aan potjes met grote kaarsen er in van Bolsius, ik vind ze allemaal echt heerlijk! Maar er is er toch één die mijn aandacht het meest trekt…

En dat is mijn Yankee Candle in de geur ‘Red Velvet’. Yankee Candles zijn de laatste tijd enorm populair en hebben een uitgebreide collectie zodat er voor iedereen wel een geur tussen zit die hij of zij lekker vind. Ik kreeg hem als kerstcadeautje van mijn bestie en sindsdien ben ik er helemaal verslaafd aan! Hij ruikt mierzoet, maar niet misselijkmakend zoet, naar vanille frosting en cake, precies naar red velvet cupcakes en laten dat nou net mijn favoriete cupcakes zijn! :)

Ik heb een small jar Yankee Candle van 104 gram. Deze brand voor ongeveer 25 tot 40 uren lang, mega lang dus voor zo’n klein potje! Ik heb de kaars op mijn kamer staan en als ik hem ongeveer 2 tot 3 uur brand ruikt mijn hele kamer de rest van de avond naar red velvet cupcakes, moet je na gaan hoeveel avonden je hem kan branden voor die helemaal op is.

Yankee Candles zijn te koop bij Fragancias, deze winkel zit in Magna Plaza in Amsterdam. Je hebt de keuze uit verschillende formaten potjes, maar ook gewone kaarsen en wax tarts.

xox
Anneleen

Een gedachte over “Yankee Candle

Geef een reactie

