Introductie Tag: ‘tag my life in 20 questions’

Mijn eerste blogpost (yaay!) en ik start gelijk met de ‘tag my life in 20 questions’ tag!
Gewoon omdat ik tags leuk vind en zodat jullie me wat beter leren kennen! :)

Wat is je lievelingskleur?
Mijn favoriete kleur is sowieso aqua blauw! Het is al jaren mijn favorieten kleur, mijn kamer heeft veel aqua blauwe tinten en het staat super mooi in combinatie met grijs/bruin/wit.

Wat is je favoriete nummer?
Mijn favoriete nummer is het getal 3. Ik weet niet echt waarom maar 3 is al sinds ik klein ben mijn favoriete nummer.

Wat is jouw droom carrière?
Achter de bar bij Starbucks! Haha het klinkt heel suf maar dit lijkt me zo leuk! Je bent de hele dag onder de mensen en mag de meest geweldige Starbucks drankjes maken, ja dat lijkt me wel wat.

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Hier hoef ik echt geen moment over te twijfelen, Amsterdam! Ik hou van die stad, je hebt alle leuke winkels in de buurt en de grachten… *zucht* Ik kom er meerdere keren per maand en het verveelt mij nooit, zodra ik met de trein het station op kom voelt het als mijn ‘thuis’.

Amsterdam1   Amsterdam2

Wat is je favoriete manier om te reizen
Hoewel wij geen tram hebben in mijn woonplaats kies ik toch voor de tram. Het is super makkelijk en ze rijden vaak en snel.

Wat doe je in je vrije tijd?
Shoppen!

Wat zijn je favoriete kledingwinkels
Heb je even? River Island, Urban Outfitters, New Look, H&M, Primark, Brandy & Melville etc.

Naar welk concert zou je graag gaan?
Haim, The 1975 en Bastille. Ik heb al heel veel concerten meegemaakt maar deze drie bands staan nog op mijn ‘to-go’ list. En Haim en The 1975 ga ik in maart eindelijk zien yaay! :)

Music1   Music2

Wat is je favoriete thee smaak?
Heel saai, groene thee. Af en toe vind ik een smaakje ook lekker zoals caramelized pear of de blueberry muffin, allebei van Pickwick, maar negen van de tien keer heb ik groene thee.

Verzamel je iets?
Concert en festival muntjes, je weet wel, van die muntjes om eten en drinken mee te kopen. Ik heb er al een hele bak vol van!

Je slaapt niet zonder…
Mijn knuffel aapje! Het klinkt echt super kinderachtig maar ik kan echt niet zonder dat aapje.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Een super mooi appartement in Amsterdam kopen en die helemaal inrichten en decoreren. Ook zou ik een uitgebreide shopsessie houden, maar dan wel samen met mijn vriendinnetjes ofcourse!

Wat is je favoriete make-up merk?
Catrice en MAC vind ik beiden fijne merken.

Wat is je favoriete seizoen?
Zomer for sure! Ik hou echt niet van kou, regen en sneeuw.

Summer1   Summer2

Slaap je met de deur open of dicht?
De deur dicht.

Wat eet je het liefst?
Kip!

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Omdat ik dit een leuke hobby vind. Als 13-jarig meisje had ik hier al plezier van en na een hele lange stop heb ik besloten het weer te gaan proberen. Dit is voor mij gewoon een ontspanning.

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Nee, maar ik koop wel elke maand de CosmoGirl.

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Toen zat ik in de trein naar huis vanuit Utrecht, met een heerlijke vanilla chai latte van Starbucks! :)

Wat is je favoriete parfum?
Gucci Guilty. Ik heb hem sinds deze zomer en heb hem inmiddels al zo vaak gedragen. Het is echt een heerlijke geur.

xox
Anneleen

Een gedachte over “Introductie Tag: ‘tag my life in 20 questions’

Geef een reactie

